Тепер ми маємо можливість спілкуватися з Вами використовуючи інтернет, що дуже зручно у наш час.

Ви можете залишати свої коментарі, обговорювати теми, які Вас цікавлять, висловлювати свої думки, задавати питання.

Ми разом з Вами зацікавлені в тому, щоб відвідування дитиною дитячого садка було комфортним і корисним. Тому просимо Вас дотримуватися наступних правил:

- Запізнення - завжди стрес для дорослих і дітей. Будь ласка, приходьте вчасно!

- Проводжайте дитину до групи та передавайте особисто в руки педагогам.

- Ідучи, додому обов'язково повідомте про це вихователя.

- Якщо у вашої дитини поганий настрій, обговоріть її стан з педагогом.

-При вході, будь ласка, чистіть взуття та зачиняйте за собою вхідні двері.

Крім того ми просимо Вас:

- Допоможіть своїй дитині вранці роздягнутися, акуратно скласти речі в шафу.Прослідкуйте, щоб дитина завжди була чистою, акуратною та по сезону одягненою.

- Прослідкуйте, щоб у дитини були чисті та коротко підстрижені нігті.

- Дайте дитині із собою носовичок.

- У шафі дитини повинний бути завжди запасний одяг для групи. - Восени та навесні просимо приносити запасний верхній одяг і взуття для прогулянок.

- Щоб запобігти втраті або обміну речей позначте білизну, одяг і взуття ваших дітей.

- Прослідкуйте, щоб в кишенях дитини не було гострих, ріжучих предметів.

- Не давайте дитині з собою жувальну гумку, солодощів тощо.

О 9.30 починаються заняття. Тому переконливо просимо Вас:

Якщо ви з певних причин прийшли, коли заняття розпочалося, допоможіть дитині роздягтися і нехай ваш малюк тихо приєднається до дітей.

1. Якщо ви хочете бути присутніми на занятті, попередьте про це адміністрацію ДНЗ та ознайомтеся з правилами відвідування занять.

2. Не відволікайте педагога під час занять, всі проблеми ви зможете обговорити у зручний час - вранці до 8.30, в другій половині дня після 16.00; а також на індивідуальних консультаціях у спеціально призначений час.

3. Для занять фізкультурою та музичних занять дитині знадобляться футболка, шорти, шкарпетки, чешки в окремому мішку.

4. Пам'ятайте, іграшка дитини - іграшка для всіх. Вона може зламатися.

5. У нашому дитячому садку обов'язковими є всі батьківські збори ( 2 рази на рік) та індивідуальні консультації. Якщо з об'єктивних причин ви не зможете прийти, попередьте педагогів заздалегідь.

Якщо ви не змогли вирішити будь - яке питання з педагогами, ви можете звернутися до вихователя-методиста, завідувача, старшої медсестри.

Конфліктні та спірні ситуації у нас прийнято вирішувати за відсутності дітей.

Протягом року буде багато свят, розваг, виставок, які стануть незабутніми подіями в житті вашої дитини, тож візьміть в них активну участь.

Дякуємо Вам за те, що розумієте нас./Files/images/правила прийому в днз.gif /Files/images/prav1.png /Files/images/prav2.png

Сенсорний розвиток як основа розумового виховання (вихователь Хміль Н.М. )

Сенсорний розвиток дитини – це основа розумового і морального розвитку дитини, розвиток її відчуттів і сприймання, формування уявлень про зовнішні властивості предметів:їх форму, колір, величину, положення у просторі, а також запах, смак .

Дошкільне дитинство є періодом інтенсивного розвитку дитини. Від рівня цього розвитку значною мірою залежить успішність її розумового, естетичного виховання, стан сформованості загально навчальних умінь і навичок.

Значення сенсорного розвитку дітей дошкільного віку виражається в наступному:

• воно являє собою базу для інтелектуального розвитку дитини;

• структурує і впорядковує дитячі враження від спілкування із зовнішнім світом;

• стимулює розвиток спостережливості та уваги;

• робить позитивний вплив на естетику дитини,

• стає базою для розвитку фантазії і уяви;

• формує сенсорні еталони;

• дозволяє розширити словниковий запас;

• робить вплив на рівень розвитку слухової, зорової, образної, моторної пам’яті;

• готує малюка до взаємодії з реальним світом.

Гра – універсальний спосіб виховання і навчання дитини. Ігри, що розвивають сенсорне сприйняття, дуже потрібнімалюкам дошкільноговіку. Вони приносять в життя дитини радість, інтерес, упевненість у собі і своїх можливостях.

Дитина дуже радахвилинам, подарованимїйбатьками в грі. Спілкування в грідуже важливедля малюка. Чим більше випадає дорогих хвилин у товариствінайріднішихйому людей, тим більшеблизькихвзаємин, загальних інтересів, любові між ними в подальшому.Створіть для своєї дитини вдома відповідне ігрове середовище:

·Бажано, щоб дитину оточували іграшки з різних матеріалів - дерева, каменю, глини, металу, різних по фактурі тканин і т.п., причомуперевагубажановіддавати природним матеріаламі об'єктам;

·Велике значення в дошкільному віцімають ігри з піском і водою, коли дитина має можливість пересипати й переливати з однієї ємності в іншу;

·Різні рухливі іграшки;

·Іграшки для побудови ряду по зростанню-убуванню: пірамідки, мотрійки й т.д.;

·Іграшки, у яких використовуються різні принципи звучання;

·Конструктори й мозаїка;

·Різноманітні образотворчі матеріали: папір різної фактури, щільності й кольору, пластилін, віск, фарби, олівці, фломастери, крейди й т.д.

·Іграшки контрастних розмірів.

·Іграшки різної форми (круглі, кубічні),

·Ємності, з якими можна робити прямі й зворотні дії : покласти-дістати, насипати-висипати й т.д.

·Книги з великими предметними картинками.

·Гойдалка, стрибунці, м’які модулі

·Саморобні свистячі, шумові, що гримлять, скриплячі, шурхотливі предмети.

Для того, щоб планомірно й систематично здійснювати сенсорне виховання дитини в родині, необхідно знати основні принципи побудови спілкування з дітьми:

1. Допитливі діти ростуть у допитливих батьків. Не піддавайтеся ілюзії, що ви все про все вже знаєте. Відкривайте світ разом з вашим малюком.

2. Розмовляйте з дитиною - спочатку називаючи навколишні предмети, пізніше - дії , ознаки й властивості предметів, пояснюйте навколишній світ і формулюйте закономірності, міркуйте вголос, обґрунтовуйте свої судження.

3. Задавайте дитині якнайбільше питань.

4. Завжди уважно вислуховуйте міркування дитини й ніколи не іронізуйте над ними. Поважайте її інтелектуальну працю.

5. Відшукуйте й приносьте додому цікаві речі, книги, історії. Ділиться цим з дитиною. Нехай вона не все й не відразу зрозуміє: розвиваюче спілкування - це завжди небагатоспілкування "навиріст".

6.По можливості , багато подорожуйте з дитиною.

7.Запрошуйте в будинок цікавих людей, при спілкуванні з ними не відправляйте дитину "пограти в сусідній кімнаті".

8. Їздіть з дитиною в музеї до м.Харкова.

9.Проводьте спільні спостереження й досліди.

10.Емоційнопідтримуйтедослідницьку діяльність дитини. Заохочуйте її ініціативу й самостійність. Створюйте умови для реалізації її задумів.

11. Зробіть свої захоплення предметом спілкування з дитиною.

Завжди знаходьте вільний час для спілкування та спільної діяльності з своїми дітьми. Час «витрачений» на виховання вашої дитини повернеться до вас сторицею. Бажаємо успіхів!

Екологічне виховання старших дошкільників у роботі з батьками (підготувала Бровко Л.Г)

Екологічне виховання старших дошкільників у роботі з батьками

Мета екологічного виховання- становленняекологічної культури у дітей, розвиток екологічної свідомості, мислення, екологічної культури у дорослихвиховують формування відповідального ставлення до навколишнього середовища, яке будується на базі екологічної свідомості. Це припускає дотримання моральних і правових принципів природокористування і пропаганду ідей його оптимізації, активну діяльність по вивченню й охороні природи своєї місцевості. Сама природа розуміється не тільки як зовнішнє по відношенню до людини середовище - вона включає в себелюдину.

Сім'я займає важливе місце в екологічному вихованні дитини. Саме в сім'ї формуються основи духовного і культурного вигляду, закладаються смаки і звички. Маленькі діти надзвичайно залежні від своєї сім'ї, оскільки вона забезпечує:

• фізичне благополуччя, включаючи їжу, житло, одяг турботу про здоров'я;

• емоційне благополуччя, включаючи любов, підтримку, постійні і м'які нагадування про те, що добре і що погано;

• умови розвитку, включаючи спілкування, можливості повзати, ходити, бігати, лазити, грати, а також отримувати нові враження.

Дитячий сад є першою ланкою системи безперервної екологічної освіти, тому не випадково перед педагогами постає завдання формування у дошкільників основ культури раціонального природокористування.

Співпраця з сім'ями дітей з екологічного напрямку, спільно організовані заходи не тільки допомагають забезпечити єдність і безперервність педагогічного процесу, але і вносять у цей процес необхідну дитині особливе позитивно - емоційне забарвлення.

Тільки спільними зусиллями ми можемо вирішити головну задачу - виховати екологічно грамотного громадянина змалечку.

З цією метою вихователь Бровко Л.Г. розробила проект з виховання екологічної свідомості у дітей старшого дошкільного віку з теми«Екологічне виховання старших дошкільників у роботі з батьками».

Березень

1. «Клуб вихідного дня» - виступ батьків на тему «Будинок, в якому ми живемо». За допомогою цієї бесіди ми хотіли б з'ясувати у батьків, як виглядає їхня прибудинкова територія, як виглядають їхні під'їзди, що вони роблять для того, щоб поліпшити їх зовнішній вигляд, і роблять взагалі? Що могли б або хотіли б зробити для поліпшення прибудинкових територій?

2. «Екологічний десант» « залучити батьків до збору пластикових відходів.

3. «Клуб вихідного дня» - провести спільно з батьками екологічні прогулянки по місту.

4. Домашнє завдання - придумати казки, частівки, речівки на екологічні теми.

5. Конкурс малюнків для батьків і дітей на тему «Моє гарне, чисте село!»

Квітень

1. Прогулянка-спостереження на тему «Весна прийшла. А місто чисте?»

2. Провести бесіду з батьками на тему «Тварини в місті». У багатьох з нас є домашні тварини, і навесні, на газонах, ми бачимо залишки їх життєдіяльності. Все це виглядає жахливо. Ми б хотіли поцікавитися у батьків, як вони ставляться до цієї проблеми, і що, на їх думку, можна було б зробити.

3. «Екологічний десант» - спільно з батьками провести суботник по прибиранню території дитячого майданчика.

4. Підготовка буклету «А чи знаєте ви, що...» (Як довго розкладається різне сміття: папір, скло, пластик).

Травень

1. «Клуб вихідного дня» - провести бесіду з батьками на тему «Вогонь - біда для лісу!» Скоро почнеться літо, і всі ми поїдемо відпочивати за місто. Але всі ми знаємо, як правильно вести себе в лісі? З допомогою цього повідомлення ми хочемо попередити батьків про те, якої шкоди може завдати природі випадково забуте вогнище, кинута сигарета і т.д.

2. «Екологічний десант» - провести суботник з батьками з озеленення території дитячого садка та селища.

3. Виготовити фотостенд про суботник «Ось як стало зелено!».

4. Підготувати і провести екологічне свято для дітей за участю батьків.

Форми і методи роботи з батьками:

1. Консультації та повідомлення екологічної спрямованості для батьківського куточка. Бесіди з батьками про важливість даної проблеми.

2. Оформлення папки «Люби і охороняй навколишню природу».

3. Виготовлення фотоальбому.

4. Залучення батьків до поповнення куточка природи.

5. Участь батьків у різних конкурсах на екологічні теми.

6. Участь батьків у суботниках.

7. Збір пластикових відходів.

8. Проведення спільних екологічних екскурсій.

9. Анкетування батьків з метою виявлення їх екологічної компетентності.

Морально - етичне виховання дітей дошкільного віку (Морук М.О.) за В.О.Сухомлинським

Неабиякого значення нині набуває розв’язання проблеми морального виховання. Щоб ефективно справлятися з цим завданням, можна творчо скористатися численними ідеями видатного педагога В.О.Сухомлинського. звернутися хоча б до його азбуки моральної культури, розробленої у праці «Проблеми виховання всебічно розвиненої особистості». Вона містить низку норм і правил поведінки, зокрема: роби все так, щоб добрим людям було добре, а злим нестерпно; плати людям, які дають тобі щастя дитинства, добром; працьовитість – твоя честь і доблесть, своєю працею ти примножуєш честь сім’ї, роду і створюєш ім’я; будь добрим і чуйним до людей; допомагай слабким і беззахисним; борись зі злом, обманом, несправедливістю…

Твори В.О.Сухомлинського, його чудові збірки «Чиста криниця» та «Вічна тополя» є незамінними помічниками як для вихователів в їх роботі, так і для батьків. Ще, тим і іншим допоможуть такі норми моральності, які сформулював В.О.Сухомлинський у наступних правилах:

1. Ти живеш серед людей. Твої бажання, твої вчинки – це радість або хвилювання твоїх близьких. Роби так, щоб людям, які оточують тебе було добре. Проявляй нетерпимість до зла, будь чутливим до чужого горя»

У дошкільному віці з’являються передумови до рефлексивного мислення як здатність людини аналізувати свої дії, вчинки, мотиви та співвідносити їх із загальнолюдськими цінностями, а також з діями, вчинками та мотивами інших людей. Виховання рефлексивного мислення – це насамперед виховання в дитини «відчуття серцем іншої людини». Необхідно ставити себе на місце інших людей, радіти за успіхи, співчувати невдачам.

У дошкільному віці, коли дитина сприятлива до наслідування, дуже легко, впливати на формування її моральних звичок. Для цього треба наочно, в доступній формі показувати їй наслідки «доброї» та «поганої» поведінки.

2. Ти користуєшся благами, створеними іншими людьми. Будь вдячним, плати їм за це добром.

Друга норма моральності.

Вдячність В.Сухомлинський вважав «рідною сестрою» почуттів відповідальності, обов’язку, громадської гідності. Педагог застерігав вихователів та батьків від великої небезпеки – дитячого егоїзму, коли дитина вважає, що люди які її оточують, створені лише для задоволення її особистих потреб та бажань. У дитинстві, малюк має відчути не лише радості споживання, а й зазнати задоволення від творення добра іншим. За добро треба платити добром! Ця усвідомлена в дитинстві істина – основа моральної вихованості людини на все її подальше життя.

3. Поважай батька й матір.

Третя норма моральності.

Педагог вважав дитину віддзеркалюванням моральності батьків. Моральна краса людини, або, навпаки, аморальність, починаються з родини. Найцінніша, на думку В.О.Сухомлинського, моральна риса гарних батьків, яка передається дітям без жодних зусиль, - душевна доброта матері і батька, їхні бажання і вміння робити людям добро.

Ці три норми моральності є провідними в роботі по моральному вихованню дітей.

В.О.Сухомлинський казав, що добрі почуття повинні сягати своїм корінням в дитинство, а людяність, доброта, доброзичливість народжується в праці, в турботі, хвилюванні про красу навколишнього світу. Діти потребують доброти, ласки і разом з цим вони здатні віддавати свою доброту всьому живому. Головне завдання вихователів і батьків – не заважати їм бути чуйними, а навпаки, допомагати зберегти свою доброту на все життя.

Мораль - дивна наука, її наявність непомітна, але зате відсутність позначається фатальним чином. Здавна джерелом моральності, що оберігає нас від поганих вчинків вважалася мудрість.

Її основні ознаки:

- не допускати розбіжностей між словом і справою;

- зважувати свої судження і вчинки;

- дотримуватися почуття міри;

- бути завжди собою;

- вдосконалювати душу;

- бути стійким, доброзичливим.

Існує повір’я, що людина неминуче розплачується за зло, що заподіює людям. І в цьому немає ніякої містики. Справа в тому, що зло впливає не лише на того, на кого воно спрямоване, а й на того, хто його робить. Важливе значення мають і такі якості, як: совість і сором, справедливість, почуття честі, порядність і ще багато інших моральних якостей.

Як підготувати дитину до свята (консультація для батьків, підготувала музкерівник Безугла В.М.)Консультація для батьків

Шановні батьки, підготовка дитини до свята, очікування свята - це велика відповідальність, психологічне навантаження.Пропонуємо поради, які допоможуть вам підготувати дитину до свят.

Зовнішній вигляд дитини

· Зачіска дитини та макіяж повинні бути безпечними (обережно алергія).

· Одяг (костюм) дитини повинен бути зручним, святковим, безпечним (без гострих, колючих прикрас), відповідати розміру.

· Взуття: чешки або інше взуття, в якому зручно виконувати музично-ритмічні рухи.

Щоб переконатись, що дитині буде комфортно - треба завчасно приготувати костюм, дати можливість дитині в ньому походити вдома.

Розучування ролі

· При написанні сценаріїв свят враховується програмові вимоги, вікові можливості, творчі здібності дітей, досвід педагога та умови (музичний зал).

· Під час розподілу ролей враховується бажання, творчі здібності дітей. Щоб дитина почувала себе впевненно допоможіть їй передати характер ролі за допомогою інтонації, міміки, рухів; вивчіть слова віршів, пісень. Запропонуйте їй уявити себе артистом, який виступає на сцені, перегляньте телепередачі за участю дітей, зверніть увагу дитини як треба танцювати, співати і т.д. Потренуйтеся перед дзеркалом.

· За потреби отримайте консультацію вихователя, музичного керівника, психолога.

Присутність батьків

· Пишайтеся своєю дитиною, будьте прикладом для неї.

· Якщо у вас немає можливості бути присутнім на святі - підготуйте до цього дитину, поясніть причину.

Перегляд свята

· Приходьте за 10-15 хвилин до початку свята.

· Зніміть верхній одяг, перевзуйтеся або одягніть бахіли.

· Огляньте виставку поробок.

· До зали заходьте після запрошення.

· Вимкніть мобільний телефон.

· Не коментуйте виступи дітей під час свята.

· Не відволікайте увагу дітей зауваженнями, проханнями позування перед камерою - це може мати небажані наслідки.

· Підтримуйте виступ дітей оплесками.

· Після закінчення свята дочекайтесь коли діти вийдуть до групи.

· Якщо у вас є бажання продовжити свято вдома, ви можете забрати дитну, попередивши вихователя і зробивши запис у "Зощиті тимчасової відсутності дитини".

· Кількість присутніх дорослих обмежена до 2-х осіб від родини у зв'язку з площею приміщення та вимогами з безпеки життєдіяльності.

· Якщо ваша дитина під час свята, побачивши вас може відмовитись від виступу або розплакатись, чи у вас склалися особливі обставини і ви прийшли з маленькою дитиною - пропонуємо свято подивитись у фоє.

Сприймайте своїх дітей такими, якими вони є. Вони мають бути впевнені в вашій любові в будь-яку хвилину.

Пам'ятайте, що вашу дитину навчають не ваші слова, а ваш особистий приклад, ваша поведінка та душевна доброта.

Муз. керівник Безугла В.М.

Кiлькiсть переглядiв: 883

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.